OFTE STILTE SPØRSMÅL

Velkommen til vår FAQ (OSS) seksjon, der vi etter beste evne skal forsøke å besvare de spørsmålene du måtte ha. Dersom du ikke finner svaret du leter etter her, kan du gjerne kontakte oss via vår chat-løsning eller sende oss en e-post!

Bruk

Ordrer & Frakt

Retur & Bytte

Produkt

1. Bruk

Hvor mange bilder kan jeg laste ned i denne digitale fotorammen?
Med en lagringskapasitet på 32GB, kan du laste opp omtrent 30 000 bilder.
Kan denne digitale fotorammen skru av skjermen automatisk når jeg sover?
Du har muligheten til å sette et tidspunkt for automatisk avslåing.
 1: Album Settings 2: Sleep 3: Velg ønsket fra-->til tidspunkt rammen skal slåes av.
Er denne appen tilgjengelig for nedlasting på Apple eller Android?
Ja, "VPhoto"-appen er gratis å laste ned på både Apple og Android.
Er Snapframe komplisert å bruke?
Snapframe er ikke komplisert å bruke. Den har klar skjerm, enkel design, og den har også berøringsfunksjon. Den har også mulighet for zoom, så eldre kan enkelt bruke den.
Kan man lage album?
Ja, for fremgangsmåte: 1: Press all pictures 2: Internal Storage 3: Trykk på "tre prikker" øverst til høyre for å kunne markere flere bilder 4: Velg ønskede bilder 5: Add to folder
Hvor mange bilder kan jeg sende på en gang?
50 bilder
Kan jeg importere bilder til fotorammen med USB?
Selvfølgelig, du kan laste opp bilder når som helst og hvor som helst via e-post, app og USB.
Hvordan kobler jeg Snapframe digital fotoramme med telefoner?
Hvordan kobler jeg Snapframe digital fotoramme med USB?
Hvordan kobler jeg Snapframe digital fotoramme til WiFi?
Hvordan sende bilder eller videoer med VPhoto App?
1: Opprett en profil 2: Velg bildene eller videoene du ønsker å laste opp; Legg til en bildetekst og velg hvilken Snapframe du skal sende til (hvis du har flere koblet til appen). 3: Klikk på høyrepil-ikonet for å bekrefte sendingen.

2. Ordrer & Frakt

Bestillingen min kom aldri til meg, hva gjør jeg?
Å nei! Forhåpentligvis skjer ikke dette, men hvis det skjer så finner vi ut av dette sammen! Hvis det er merket levert og det bare har vært én dag - sitt godt! Noen ganger skanner transportørene den før den kommer til deg. Følg med de neste timene! Hvis sporingen ikke har blitt oppdatert på uvanlig lang tid, eller hvis den aldri ble oppdatert siden den ble laget, er sjansen stor for at den gikk tapt under transporten. Send inn et krav til transportøren. Hvis det ikke er noen konklusjon etter to uker, vennligst gi oss beskjed, så vil vi se på å erstatte eller kreditere deg for bestillingen din. Hvis leveringsadressen var et midlertidig sted, påtar vi oss ikke ansvar hvis mottakeren ikke lenger er på den adressen ved levering innenfor den forventede leveringstidslinjen.
Hvor lang tid vil det ta å motta bestillingen min?
Vi sender vanligvis innen 1-3 virkedager (man-fre). Og du vil motta bestillingen din innen 3-5 virkedager (man-fre). Vær oppmerksom på at vi gjør så godt vi kan for å få bestillinger ut raskt.

Retur & Bytte

Hva er deres returpolicy?
Vi vil at du skal være begeistret for kjøpet ditt og komme tilbake for mer. Hvis du av en eller annen grunn er misfornøyd, vennligst kontakt oss på hei@snapframe.no for å starte en retur eller bytte innen 14 dager etter levering.

Produkt

Kan du fortelle meg mer informasjon om produktene dine?
Vi jobber hardt for å inkludere så mye informasjon om produktet vårt i produktbeskrivelsen vår på produktsiden, men hvis det er noe mer spesifikt du vil vite, vennligst kontakt oss.
Produktet jeg ønsker er utsolgt, når vil det være tilgjengelig?
Vi streber etter å opprettholde våre lagernivåer i tråd med etterspørselen. Men fra tid til annen kan vi bli utsolgt. Hvis produktet vårt er utsolgt, kan du gjerne sende oss en melding, så skal vi sørge for å gi deg beskjed når du kan bestille det igjen.